2021 év végén, nyílt tenderen nyerte el az ügynökség az MSSZ, azaz a Magyar Sörgyártók Szövetségének 2022-es évi megbízását, aminek apropója a szövetség megalapításának 30. évfordulója.

A Magyar Sörgyártók Szövetségét, azaz az MSSz-t 1992-ben öt sörgyártó cég alapította, a Borsodi Sörgyár Kft., a Carlsberg Hungary Kft., a Dreher Sörgyárak Zrt. és a Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. (valamint az éves adatok értékeléséhez adatközléssel hozzájáruló Pécsi Sörfőzde Zrt.). Céljuk akkor is, most is azonos volt: egy olyan társadalmi szervezet létrehozása, amelynek a közös értékek mentén hatékonyan tud fellépni a sörkultúra népszerűsítése, a felelős alkoholfogyasztás fontosságának hangsúlyozása és az iparág társadalmi felelősségvállalásának kifejezése érdekében.

Hogy mi alapján választotta ki az ügynökséget az MSSZ, arról dr. Kántor Sándor, a szövetség igazgatója a következőt mondta: „A Sörszövetség alapításának harmincadik évfordulójára kiírt komplex kommunikációs tenderre öt ügynökséget hívtunk meg, melyek közül három is magas szintű, igazán kreatív pályázatot nyújtott be. A Merlint a pályázó team egységessége és csapatszelleme tette az első helyre, amely alapján egyhangú döntést tudott hozni a szövetség tagjaiból álló értékelő bizottság.”

A Merlin életében nem teljesen újdonság a szövetség kommunikációs feladatainak ellátása, hiszen 2001-2009 között a Magyar Sörgyártók Szövetsége PR ügynökségeként dolgozott és olyan sikeres kampányokat valósított meg, mint a Jófej ( JÓzan, FElelős Járművezető) kampány vagy a Sörnagykövet program. Az idei év is csupa friss és izgalmas feladatokat tartogat social média és rendezvény területeken.