A hazai gyógyszergyártás meghatározó vállalata, a mintegy 50 országban közvetlen jelenléttel bíró, több mint 12 000 főt foglalkoztató Richter Gedeon Nyrt. augusztustól új vállalati image reklámmal lép hazai és nemzetközi piacainak közönsége elé. A kampány célkitűzése, hogy megerősítse a Richter nőgyógyászati készítményeinek világszínvonalú minőségével és megbízhatóságával kapcsolatos fogyasztói percepciót, valamint hogy felhívja a figyelmet arra, milyen különös gondot fordít a női nemre.
A Richter Gedeon több európai területen piacvezetőként, egyedülálló módon szinte minden női életciklust lefedő terápiákkal szolgálja a női egészséget. Ezt a kulcsüzenetet a nagyvállalat oly módon kívánja kommunikálni, hogy felhívja a figyelmet arra, mennyire figyel a nők jelzéseire. A modern pszichológia a szeretetnyelvek öt változatát kategorizálja, köztük az együtt töltött, minőségi időt, az érintést, az ajándékokat, a szívességeket és a verbális dicséretet. Ezek a szeretet-formák mind fontosak a nők számára, viszont gyakorlásukhoz a legfontosabb eszköz a figyelem. A film koncepciója, hogy a szeretetnyelv-fajták kategóriáinak megfelelően idéz fel markáns pillanatokat, a film végére eljutva a gondolatmenetben oda, hogy a Richter szeretetnyelve a figyelem, amivel konstansan a nők felé fordul, állandóan az egészségük felett őrködve. A koncepciót és annak filmnyelvre fordítását a nagyvállalat a Merlin Communications-el és Damokos Attila rendezővel közösen dolgozta ki, a kampány televíziós és online felületeken indul augusztustól hazai és nemzetközi szinten.