Dog Chow vezer

Szeretetreméltó, okos kutyákkal dolgozni mindig hálás dolog, így a Dog Chow Frisbee Kupa (világbajnoki válogató) szervezését nem is annyira feladatként, hanem inkább ajándékként fogtuk fel. A frizbizést profi szinten űző kutyákat és gazdikat, valamint laikus látogatókat is fogadó eseményre május 21-én került sor a Népligetben, a Strázsa Kutyaiskolában. A márkaépítés, valamint a kellemes szabadtéri kikapcsolódásra vágyó érdeklődők informálása egyaránt fontos szempont volt, így kreatív PR kampánnyal harangoztuk be a versenyt.

A hagyományos PR eszközök, sajtóközlemények mellett ismert embereket kértünk fel, hogy szereplésükkel növeljék az esemény publicitását. Kedvcsináló videókat forgattunk, melyekben Vastag Tamás, a népszerű énekes és Borsos Péter fitneszedző bukkant fel: Tamás és vizslája, Saci humoros formában mutatták meg, hogy elválaszthatatlanok; Péter pedig Dömével, egy hiperaktív kutyussal demonstrálta, hogy milyen lehetőségei vannak azoknak, akik kis kedvencükkel sportolnának a szabadban. A két videót a közösségi médiában közel 200 000 ember tekintette meg, valamint online portálok is átvették.

A videók terjesztésén kívül is nagymértékben támaszkodtunk a közösségi média mozgósító erejére: a kampány arcai, Tamás és Péter, illetve az esemény házigazdája, Barabás Évi is Facebook posztban hívta fel követőik figyelmét a versenyre.

Az újságírókat játékos módon involváltuk: egy fotópályázat keretében arra buzdítottuk őket, hogy küldjenek képet kedvencükről, a nyertes kutyust pedig sorsolással választottuk ki. A gazdi és a kutya egy Dog Chow ajándékcsomagot kapott nyereményként. Az előkommunikációt sem bíztuk a véletlenre, a releváns újságírók számára sétáló kutya lufit küldtünk ajándékba.

Ezen kívül a fiatalabb célcsoportok elérése érdekében felkértünk egy népszerű magyar Youtube vloggert, Marbelouss-t, hogy készítsen kedvcsináló videót a versenyről.

Számos neves print médium (Metropol, Családi Lap) és hírportál (Nők Lapja Café, Femcafé) is felhívta a figyelmet a sporteseményre és a kisfilmekre. A kampány során majdnem 100 megjelenés született, melyek 8 700 000-es elérést produkáltak.