A hazai gyógyszergyártás meghatározó vállalata, a mintegy 50 országban közvetlen jelenléttel bíró, több mint 12 000 főt foglalkoztató Richter Gedeon Nyrt. májustól új vállalati image reklámmal lép hazai és nemzetközi piacainak közönsége elé. A kampány célkitűzése, hogy megerősítse a Richter készítményeinek világszínvonalú minőségével és megbízhatóságával kapcsolatos fogyasztói percepciót.
A vállalat törekvése, hogy bemutassa, készítményei, terápiái olyan magas minőségi színvonalat képviselek, amelyekre habozás nélkül támaszkodhatunk, mikor az egészségünk a tét. E kulcsüzenetet átadását olyan jelenetek sorának felidézésével érik el az alkotók, amelyekben rendkívül fontos a bizalom; legyen az egy kisgyermek első lépéseit gondoskodva óvó anyai kéz, egy úszást tanító édesapa ölelő karja, egy motorra szálló fiatal pár, vagy egy látásában korlátozott ember leghűbb társának segítsége. A hazai reklámos környezetben tabudöntő módon a nagyvállalat kilépve a vizuális sztereotípiákból a film zárójelenetében egy császármetszéssel levezetett szülést mutat be, melynek jelentősége, hogy noha hazánkban száz gyermekszülésből negyven császáros, ennek filmes feldolgozása a reklámok világában korábban nem létezett. A koncepciót és annak filmnyelvre fordítását a nagyvállalat a Merlin Communications-el és Damokos Attila rendezővel közösen dolgozta ki, a kampány televíziós és online felületeken indul májustól hazai és nemzetközi szinten.
A koncepció megalkotását követően több hónapos finomhangolás után megvalósuló produkció 3 napon át forgott Budapesten, száz feletti résztvevőt mozgatva. Az egyes jelenetek castingjánál a készítők törekedtek az autenticitásra, így valóban látássérült szereplő játszott a buszos jelenetben, melynek forgatásánál a stáb is sokat tanult a segítőtárs kutya és a szereplő közti kapcsolatról, kooperációjukról.